Välkommen!

Här skriver och publicerar Kristinedalskolans elever i årskurs 6. I vår klass har alla elever en iPad.

fredag 24 maj 2013

Pontus PRAO

Jag har praoat på Partille elkonsult och det andra stället var willys i genån. Första dan var jag på partille elkonsult. Jag gick upp kl 5. Jag var där kl 6 den första person som kom var en gubbe som hete Lars-Åke. Han släpte in hos så fick kolla i några böker. Sen senare fick vi göra ritningar på darton. Dom bjöd oss på lunch alla dagar som vi var där. På willys börja vi kl 9. Vi fick packa upp varor hela dagen. På lunchen fick vi ta vad ville i frysendisken. Sen när vi slutade fick vi varsin läsk,chips och godispåse.cjag kan tänka mig att jobba på willys för att det är mer fysikt arbete

1 kommentar:

  1. Vilken tur du hade som kunde ordna två PRAO - platser. Då har man ju något att jämföra med. Det verkar som om du har haft det bra och att du fick pröva många olika arbetsuppgifter. Jag tror också att jag skulle välja Willys eftersom man där får möjlighet att träffa massa människor.

    SvaraRadera