Välkommen!

Här skriver och publicerar Kristinedalskolans elever i årskurs 6. I vår klass har alla elever en iPad.

tisdag 28 maj 2013

PRAO Elias

Jag har PRAOat på fritids på min skola. Jag PRAOADE i tre dar. jag hade rast från 12 till 4. jag arbetade de två första dagarna med Carri och sista dagen med sven. för det mesta var jag på skateparken för de flesta barnen var på skateparken. jag behövde inte ta med mig mat hemifrån för jag fick äta i skolan. jag hade det trevligt. jag skulle inte vilja jobba med detta i framtiden för det är jobbigt.

1 kommentar:

  1. Det känns som om du hade en bra PRAO. Jag hörde av Kari att du var duktig med de yngre eleverna. Du visade dom hur man åker skateboard och det tyckte dom var roligt. Visst kan det vara jobbigt att arbeta med yngre barn men det är också roligt och stimulerande tycker jag.

    SvaraRadera