Välkommen!

Här skriver och publicerar Kristinedalskolans elever i årskurs 6. I vår klass har alla elever en iPad.

fredag 17 maj 2013

Prao Doha




Jag praoade på dagis. Avdelningen som jag proade på hette Flamingo. Det fanns 4 avdelningar. Jag började kl 9:00 och slutade vid 14:00 tiden. Jag hade 1 timme rast. Det fanns 11-13 barn! Jag fick gå ut med de och leka med de, när vi var inne så läste vi sagor, målade och spelade spel! Barnen var 2-4 år gamla! Det var inte alls kul att praoa på dagis, jag tycket  att det var tråkigt att ta hand/leka med barn!  Jag klarar inte av att ta hand om barn!(:

5 kommentarer:

  1. Jag hade bättre!!!
    Emma😋

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att du inte tillade att praoa på dagis

    / linnea

    SvaraRadera
  3. Tråkigt att du inte gillade att jobba på dagis-hamdyie

    SvaraRadera
  4. Tråkigt att du inte gillade att jobba på dagis-hamdyie

    SvaraRadera
  5. Jag hörde från personalen på avdelningen att du var riktigt duktig med de små barnen. Kanske ändrar du dig någon gång i framtiden när det gäller val av arbete. När jag var i din ålder kunde jag absolut inte tänka mig att arbeta med barn men nu tycker jag att det är det bästa jag någonsin gjort.

    SvaraRadera