Välkommen!

Här skriver och publicerar Kristinedalskolans elever i årskurs 6. I vår klass har alla elever en iPad.

fredag 17 maj 2013

Prao på Hasselbackens Förskola

Förra veckan hade jag Prao. Jag var på  en Förskola. Avdelningen heter papegojan. Jag hann inte träffa alla barn för att jag var där 3 dagar. Barnen var 2-5 år gamla.på det avdelning jobba 3 lärare en av dem heter Ulla hon var snäll mot barnen och hon var ungefär 55-60 år.

Jag och min kompis som heter Mike var på samma avdelning. Vi gjorde inte så mycket.

Jag kanske vill jobba där i Hasselbackens förskola för att dom får 30 000 i månaden. 

1 kommentar:

  1. Det verkar som om du har haft en ok PRAO. Jag är lite intresserad av att veta vad du hjälpte barnen med. Lekte du något eller kanske läste du någon saga för dom? Vilken tur barnen på Papegojan har som har snälla lärare.

    SvaraRadera