Välkommen!

Här skriver och publicerar Kristinedalskolans elever i årskurs 6. I vår klass har alla elever en iPad.

onsdag 15 maj 2013

PRAO Eric


Jag har Praoat på Jörlanda förskola. Jörlanda förskola består av 6 stycken 1-5 årsavdelningar.
De har en härlig närmiljö med närhet till skog och hav
Doktorsvillan har två avdelningar Villekulla och Junibacken
Kyrkebyhuset har 4 avdelningar Poppeln, Eken Björken Kastanjen
Dom är mycket ute och det är roligt tycker jag.
Jag har hjälpt till vid maten, jag har lärt barnen att vika flygplan jag har spelat fotboll med barnen och jag har lekt med barnen.

Av Eric

2 kommentarer:

  1. Det verkar som om du har haft några bra dagar på din PRAO. Kul att du gillade det du fick göra. Att vara ute och arbeta är aldrig fel och om det därtill är i en härlig miljö så blir det ju ännu bättre.
    Är lite nyfiken på om du kan tänka dig att jobba på en förskola någon gång i framtiden.

    SvaraRadera