Välkommen!

Här skriver och publicerar Kristinedalskolans elever i årskurs 6. I vår klass har alla elever en iPad.

fredag 24 maj 2013

PRAO malle

Jag Praovade på Partille elkonsult och Willy:s jag tyckte inte att Partille elkonsult var så kuligt men goa gubbs och så vi gjorde ritningar dom bjöd oss på mat båda dagarna det va gött. Och så jobbade jag på Willy:s det var roligt vi fick plocka massa varor och göra det fint. jag skar hål på en flaska och det va inte så kulligt så då fick jag gå och hämta städ grejor. Robert heter butiks chefen och det är min morbror han får cirka 30 000 i månaden.

1 kommentar:

  1. Vilken tur du hade som kunde ordna PRAO på två olika företag. Jag förstår att du helst skulle vilja jobba på Willys om du var tvungen att välj arbetsplats. Det är aldrig fel att prova på olika ställen och du fick ju möjlighet att testa två rätt olik arbetsplatser under din första PRAO.

    SvaraRadera