Välkommen!

Här skriver och publicerar Kristinedalskolans elever i årskurs 6. I vår klass har alla elever en iPad.

onsdag 15 maj 2013

PRAO Granit

Hej, jag proade på Willys. Där fick jag packa varor och snygga till det på hyllorna och mm. Jag tyckte det var ganska tråkigt men ibland var det kul. Jag började kl8:00 och slutade 14:00. Jag hade rast kl:9:30 till 10:00 och sen så gick jag jobba resten av dagen. Sista dagen jag var där så fick jag hälla ut 90st 2 liters cola flaskor. Jag fick några blåser av att skruva av varje kork men det gick över sen så det var bra. När dagen slutade så sa jag hej då till alla och så trodde jag att jag skulle få någon belöning men det händ inte. Jag hade jobbat hårt och fått blåsor på mina händer men ändå så fick jag ingen belöning. Jag tyckte inte det var så snällt av dom.

2 kommentarer:

  1. Det verkar vara ett hårt jobb att arbeta i en livsmedelsaffär...... har nog aldrig fått blåsor av något av mina arbeten bara när jag jobbar i trädgården på landet. Är lite nyfiken på om du kan tänka dig att jobba i en matador när du är färdig med dina studier.

    SvaraRadera