Välkommen!

Här skriver och publicerar Kristinedalskolans elever i årskurs 6. I vår klass har alla elever en iPad.

fredag 17 maj 2013

Prao Emma


Jag proade på hemmakväll.
Och det var ärligt jätte jobbigt.
Jag fick dammsuga,panta,öppna lådor,fylla på godis och dricka,ställa ut filmer,sätta filmer i alfabetisk ordning,riva sönder lådor och slänga det,hämta post,sätta ut tidningar och mer.
När jag var där så var det 3 olika personer.
Jag började kl 10.00 och slutade kl 16.00. Jag fick en timmas rast.
När jag gick så fick jag hyra en film.
Jag ska aldrig jobb där. Det var för tråkigt jobbigt.
Jag gick och gömde mig bakom lådor för det var för jobbigt och tråkigt.
Men dom märkte nog inte det.

1 kommentar:

  1. Verkar inte kul att behöva gömma sig på sin PRAO men vilken tur att ingen verkade lägga märke till att du gömde dig. Ibland så kan det ju vara bra att testa på olika saker för då kommer man på vad man verkligen vill göra. Jag hoppas att du kommer underfund med vad du vill göra när du ska börja arbeta.

    SvaraRadera