Välkommen!

Här skriver och publicerar Kristinedalskolans elever i årskurs 6. I vår klass har alla elever en iPad.

fredag 24 maj 2013

Sofia Klasson

Jag Har praktiserat  på eat kaffe och restaurang jag tycker att det har varit jätte kul jag har fått göra massa saker jag har fått göra makor bakat Kladd kacka bullar och andra saker och jag har fått diska torka golv och bord jag har fått göra glass. Mina arbetstider var  9:00 till 4:00  jag har tyckt att det har varit jätte kul. Jag hade velat jobba med något sånt här i framtiden men inte vid eat men kanske någon annan restaurang.

1 kommentar:

  1. Att arbeta på ett fik eller en restaurang verkar vara ett roligt och intressant jobb. Jag har testat att arbeta på en golfrestaurang och det tyckte jag var kul.
    Roligt att du trivdes på din PRAO- plats.

    SvaraRadera